اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال نوع مناقصه شماره 10/96 حقوقی سازمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی سازمان برگزار کننده اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نوع برگزاری حوزه فعالیت توضیح مختصر مناقصه اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال وضعیت انقضا توضیحات 1 نام سازمان مناقصه گزار : اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 2 شرح مختصر موضوع مناقصه یک مرحله ای : اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال، به شرح اسناد مناقصه شرایط اختصاصی : 1- دارا بودن سوابق کاری مشابه در پنج سال اخیر 2- توانایی مالی و فنی 3- داشتن کد اقتصادی و شناسه ملی 3 مهلت خرید اسناد: مهلت خرید اسناد از تاریخ 96/05/16 لغایت 96/05/25 4 محل خرید حضوری اسناد : بندرعباس، بندر شهید رجایی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، طبقه سوم، اداره امور حقوقی و قراردادها – تلفن تماس:32122612- 076 و 32123225- 076 فاکس: 32123221-076 5 نحوه خرید اسناد به دو روش می باشد : الف) با مراجعه حضوری به اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – اداره امور حقوقی و قراردادها و ارائه اصل فیش واریزی به حساب درآمد بندر به شماره 2176455412006 بانک ملی شعبه بندر و دریانوردی به مبلغ 000ر300 ریال. ب) از طریق سایت های www.shahidrajaeeport.pmo.ir و www.//iets.mporg.ir به صورت رایگان. 6 مهلت و محل تحویل اسناد و پیشنهادات : الف) از تاریخ 96/05/26 لغایت 96/06/04 ساعت 15:00 ب) محل تحویل اسناد : بندرعباس - مجتمع بندری شهید رجایی - ساختمان مرکزی اداره کل - طبقه همکف- دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 7 مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه) : مبلغ 000ر000ر920ر2 ریال واریز وجه نقد به حساب شماره 2196455407008 سپرده اداره کل یا ارائه ضمانتنامه بانکی 8 زمان و محل بازگشایی پاکات : تاریخ 96/06/06 ساعت 00 : 10 مجتمع بندری شهید رجایی - ساختمان مرکزی - طبقه سوم - دفتر مدیر کل بندر * ضمناً هزینه انتشار آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. 9 اسناد مناقصه : ترافیک دریایی V.T.S جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2 اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال نوع مناقصه شماره 10/96 حقوقی سازمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی سازمان برگزار کننده اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان وضعیت انقضا منقضی شده بهای فروش اسناد 300,000 ریال مهلت دریافت سند ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۰۰ تاریخ اتمام فروش اسناد ۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ محل دریافت اسناد استان: هرمزگان, شهر: بندر عباس نحوه خرید اسناد به دو روش می باشد : الف) با مراجعه حضوری به اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – اداره امور حقوقی و قراردادها و ارائه اصل فیش واریزی به حساب درآمد بندر به شماره 2176455412006 بانک ملی شعبه بندر و دریانوردی به مبلغ 000ر300 ریال. ب) از طریق سایت های www.shahidrajaeeport.pmo.ir و www.//iets.mporg.ir به صورت رایگان. تلفن تماس:32122612- 076 و 32123225- 076 فاکس: 32123221-076 اطلاعات تکمیلی مهلت ارسال اسناد ۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ اعتبار پیشنهاد ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰ تاریخ بازگشایی پاکت ها ۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰ روزنامه منتشر کننده آگهی شهروند تاریخ درج آگهی در روزنامه نوبت اول ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ واحدپولی برآورد مالی ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی اطلاعات شخص پاسخگو نام پروین عبدالهی تلفن 07632123407 فکس 07632123221 قیمت پیوست 0 تومان متن کامل آگهی (PDF) توضیح مختصر مناقصه اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال 1 نام سازمان مناقصه گزار : اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 2 شرح مختصر موضوع مناقصه یک مرحله ای : اجرای عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری و امور حفاظت خدمات ترافیک دریایی (V.T.S) به مدت یک سال، به شرح اسناد مناقصه شرایط اختصاصی : 1- دارا بودن سوابق کاری مشابه در پنج سال اخیر 2- توانایی مالی و فنی 3- داشتن کد اقتصادی و شناسه ملی 3 مهلت خرید اسناد: مهلت خرید اسناد از تاریخ 96/05/16 لغایت 96/05/25 4 محل خرید حضوری اسناد : بندرعباس، بندر شهید رجایی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، طبقه سوم، اداره امور حقوقی و قراردادها – تلفن تماس:32122612- 076 و 32123225- 076 فاکس: 32123221-076 5 نحوه خرید اسناد به دو روش می باشد : الف) با مراجعه حضوری به اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان – اداره امور حقوقی و قراردادها و ارائه اصل فیش واریزی به حساب درآمد بندر به شماره 2176455412006 بانک ملی شعبه بندر و دریانوردی به مبلغ 000ر300 ریال. ب) از طریق سایت های www.shahidrajaeeport.pmo.ir و www.//iets.mporg.ir به صورت رایگان. 6 مهلت و محل تحویل اسناد و پیشنهادات : الف) از تاریخ 96/05/26 لغایت 96/06/04 ساعت 15:00 ب) محل تحویل اسناد : بندرعباس - مجتمع بندری شهید رجایی - ساختمان مرکزی اداره کل - طبقه همکف- دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان 7 مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه) : مبلغ 000ر000ر920ر2 ریال واریز وجه نقد به حساب شماره 2196455407008 سپرده اداره کل یا ارائه ضمانتنامه بانکی 8 زمان و محل بازگشایی پاکات : تاریخ 96/06/06 ساعت 00 : 10 مجتمع بندری شهید رجایی - ساختمان مرکزی - طبقه سوم - دفتر مدیر کل بندر * ضمناً هزینه انتشار آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. 9 اسناد مناقصه : ترافیک دریایی V.T.S اطلاعات اسناد تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.